Fontosnak tartjuk, hogy munkatársaink a lehető leggyorsabban integrálódjanak ügyfeleink csapatába, hogy hatékonyan támogatni tudják ügyfeleink üzleti érdekeit, ezért első időkben minőségbiztosítási okokból heti egyszer, kétszer személyesen minőségellenőrző látogatást teszünk (költség nélkül). Ezek a megfelelő beilleszkedés után már csak (video) telefonon, ill. írásos beszámoló alapján történnek.
A feladatokat és azok kiosztását, mi is nyomon követjük, hogy biztosan ne legyenek félreértések a feladatok megértésében és megvalósításában.
Ügyfelünktől a lista alapján 10-15 percben is visszajelzést kérünk. Hogy biztosítani tudjuk a folyamatos teljesítést, a fejlesztésről dokumentációt készítünk (üzleti titkok kihagyásával), hogy adott esetben (szoros határidő vagy esetleg hosszú távú betegség) akár új fejlesztőket is könnyedén, rövid idő alatt be tudjunk vonni a fejlesztésbe.
Fejlesztőink fejlődését folyamatosan elősegítjük belső tréningekkel, eszkalációk megbeszélésével és módszertani, kommunikációs továbbképzésekkel.