Symfony-aid
szolgáltatás
#megoldás
#segítség
#intelligencia
#rendezettség
#programozók
#profizmus
#legjobb
#csapatjátékos
Kínált Symfony-AID szolgáltatásunk célja, hogy olyan támogatást nyújtsunk partnereinknek és ügyfeleinknek, akik:
Symfony alapú keretrendszer fejlesztésével, üzemeltetésével vagy felhasználásával foglalkoznak
Szakmai segítségre van szükségük
Gondolkodnak a keretrendszer alapú fejlesztésen
idő vagy
erőforráshiány?
nem probléma!
Szívesen nyújtunk támogatást és működünk együtt minden olyan céggel, akikkel közös nyelvet beszélünk, azonosak az eszközeink.
Echobase + Symfony
Több, mint 6 éves szakértelem + Symfony
és hogy mi jellemző ránk?
megbízható; fiatalos; segítőkész; agilis; jól képzett; laza; szorgalmas; csapatjátékos; tapasztalt; kocka; rugalmas
Symfony - miért választottuk?
Összetett keretrendszer
Nyílt forráskód
Szakértő közösség
A naponta megjelenő jobbnál jobb modulok (pluginek) segítségével időt és pénzt takaríthat meg!
Aki Symfonyban keretrendszerben fejleszt, az egységes szerkezet miatt tudja, hogy hova kell nyúlnia, hogyha módosítani szeretne.
Symfony keretrendszer
Egységes, biztonságos és platform független.
Támogatja az újrafelhasználhatóságot.
Nyílt forráskódjával megakadályozza az úgynevezett VendorBlock-ot (korlátozott, egy féltől származó alkalmazások teljes kötöttségét).
Megfelelő használata és ismerete megnöveli a hatékonyságot és a gyorsaságot.
Bármilyen más informatikai szolgáltatással összekapcsolható
Munkatársainkról
Fejlesztőket akár egy héten belül rendelkezésre tudunk bocsájtani.
Fejlesztőink pontosak, jó neveltek és kötelességtudóak, akár cseregaranciát is vállalunk rájuk.
Diszkréciónkat, titoktartásunkat és megállapodásunk komolyságát jogilag is garantáljuk.
Minden szakmai tevékenységünket dokumentáljuk.
Feladatokat az ügyfél által ellenőrzött projekt managementen felül, mi is nyomon követjük.
Nem csak fejlesztést és szakértést, hanem tanítást is vállalunk.
Minőségbiztosítás
EchoBase Services

Fontosnak tartjuk, hogy munkatársaink a lehető leggyorsabban integrálódjanak ügyfeleink csapatába, hogy hatékonyan támogatni tudják ügyfeleink üzleti érdekeit, ezért első időkben minőségbiztosítási okokból heti egyszer, kétszer személyesen minőségellenőrző látogatást teszünk (költség nélkül). Ezek a megfelelő beilleszkedés után már csak (video) telefonon, ill. írásos beszámoló alapján történnek.

A feladatokat és azok kiosztását, mi is nyomon követjük, hogy biztosan ne legyenek félreértések a feladatok megértésében és megvalósításában.

Ügyfelünktől a lista alapján 10-15 percben is visszajelzést kérünk. Hogy biztosítani tudjuk a folyamatos teljesítést, a fejlesztésről dokumentációt készítünk (üzleti titkok kihagyásával), hogy adott esetben (szoros határidő vagy esetleg hosszú távú betegség) akár új fejlesztőket is könnyedén, rövid idő alatt be tudjunk vonni a fejlesztésbe.

Fejlesztőink fejlődését folyamatosan elősegítjük belső tréningekkel, eszkalációk megbeszélésével és módszertani, kommunikációs továbbképzésekkel.

Tartunk egy 15 perces megbeszélést fejlesztőinkkel, hogy megbeszéljük a feladatokat, esetleges akadályokat. Erről mi jegyzőkönyvet is készítünk.
Előkészítjük az előző heti feladatok listáját:
elvégzett feladatok
folyamatban lévő feladatok
problémák, kérések.
Ajánlatkérés
Kérje ajánlatunkat az ország bármely területén!
24 órán belül árajánlattal szolgálunk.
Elérhetőségünk